Kansliets telefontid: tisdagar kl 10-12Övrig tid telefonsvarare eller e-post.

A B C D E F G H • I • J • K • L • M • N • O • P • Q • R • S • T • U • V • W • X • Y • Z • Å • Ä • Ö
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Art Gallery - platsen för SKs medlemmar att presentera sig tillsammans med max 6 bilder och eventuell länk till hemsida.

Paula Rindborg

Akryl och blandteknik

Ateljé: Åsögatan 140 (på innergården) - Södermalm - Stockholm
Mobil: 07053-58227
Hemsida: www.paularindborg.com

Paula Rindborg är en konstnär och designer med internationell bakgrund född 1974, som har jobbat med konst och design under 20 år. Hon har alltid varit involverad i olika konstnärliga uttryck och har studerat konst, litteratur och design vid olika institutioner, ateljéer och universitet i Brasilien, Sverige, Ecuador och Frankrike. Hennes konstverk är full av detaljer, mycket textur och starka färger utan att förlora harmoni och balans. Paula är medlem bl.a. i KRO (Konstnärernas Riksorganisation i Sverige), i Svenska Konstnärsförbundet och i KHVC (Konsthantverkscentrum). Hon jobbar heltid med konst och design och har sin ateljé på Södermalm.

• A-Bicicleta-IV
  • A-bird-on-my-abstract-world